02/05/2016

Ruusu -sormuksia / Rose rings

Hei!

Viikonlopun aikana tein mun ekat Ruusu -sormukset.
Yhdistelin paria muuta juttua ja siitä ne syntyivät :).

Eka on hopeoidusta langasta ja kokoa 18,5.
Se on muuten myynnissä Etsy Shopissa.

Keltainen heijastus joka näkyy sormuksessa on minun keltaisesta puhelimesta / The yellow reflection is from my yellow phone
Toinen Ruusu -sormus minkä tein on tehty myös hopeoidusta langasta. Siellä on myös kullanväristä lankaa mukana. Tämän pidän itse :).


-o-o-o-o-o-o-o-

Hi!

During this last weekend I made a couple of  Rose rings.
I brought together some things and there you go - rose rings :).

First one is silver plated one. Its size is 18,5.
And it's on Etsy Shop for sale.




The second one is made of silver plated and golden coloured wire.
This one I keep it by myself :).


-o-o-o-o-o-o-
Avasin Etsy Shopin viime kuussa.
Tulkaahan käymään :)!
Linkki löytyy oikeasta reunasta ylhäältä.

I opened an Etsy Shop last month.
You are welcome to visit me :)!
The link for the shop is above and on the right side.

-o-o-o-o-o-o-

No comments:

Post a Comment